• Свободни позиции
  • Работа като букмейкър
  • Стажантска програма
  • Кариера в Еврофутбол

     

    Работата в Еврофутбол предлага възможности за професионална изява в динамично развиваща се среда, повишаване на квалификацията и лично израстване във водеща компания на българския пазар,
    конкурентно възнаграждение, отговарящо на поетите отговорности и постигнати резултати.

    Ние правим всичко възможно нашите служители да изпитват удоволствие от работата си, така както и потребителите да изпитват удоволствие от нашите продукти. Ние сме ентусиазирани да развиваме потенциала
    на нашите служители и да им помагаме да показват най-доброто от себе си, както и да доставяме високи резултати.

    Ако Вие сте инициативен, лоялен и амбициозен професионалист, с позитивни нагласи и желание за дългосрочна и перспективна реализация, ако сте комуникативен и гъвкав при работа в екип, с поведение, ориентирано към целта и искате да станете част от екипа на компания, която осъществява дейността си
    отговорно, присъединете се към нашия екип.

    Автобиография, мотивационно писмо и актуална снимка (паспортен формат) изпращайте на e-mail: hr@eurofootball.bg

    Компанията ще се свърже само с одобрените кандидати. Работодателят ще разглежда конфиденциално всички кандидатури.

    Желаем Ви успех!


    Свободни позиции

    • Касиер - счетоводител

      Вашите отговорности:
      - Проверка и обработка на първични счетоводни документи;
      - Съставяне и осчетоводяване на вторични счетоводни документи;
      - Текущо оcчетоводяване;
      - Осчетоводяване на банкови и валутни операции;
      - Следене за разплащанията с външни контрагенти;
      - Водене на документооборота в касата на фирмата;
      - Изготвяне на фактури и платежни нареждания;
      - Приемане, съхраняване и предаване на парични средства в съответствие с действащите нормативни актове;
      - Работа с ЕКАПФ (електронен касов апарат с фискална памет);
      - Текущо водене на касовите операции;
      - Изготвяне на месечни справки и отчети.

       

      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Висше икономическо образование;
      - Предишен опит със счетоводен софтуер Ajur L;
      - Минимум 3 години стаж по специалността;
      - Опит със складова програма;
      - Добро познаване на данъчната, счетоводната материя и МСС;
      - Много добра компютърна грамотност;
      - Английски език на работно ниво.


      Лични качества, които ценим:
      - Отговорност;
      - Коректност;
      - Лоялност;
      - Стриктно изпълнение на поетите ангажименти;
      - Умения за работа в екип;
      - Висока организираност и мотивация.


      Ние предлагаме:
      - Динамична и разнообразна работа в голяма българска компания;
      - Екип от висококвалифицирани професионалисти.
      - Отлични условия на труд.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    • Оператор ''Help Desk'' - Дирекция ''Информационни технологии, софтуер и иновации''

      Вашите отговорности:
      - Предоставяне на информация на участниците, за игрите със залози, които се предлагат;
      - Консултации на букмейкъри и участници свързани с решаването на проблеми и техни въпроси;
      - Работа със специфични софтуерни приложения.


      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Добра комютърна грамотност-MS Office, Windows, Internet applications;
      - Ясна дикция;
      - Езикова култура;
      - Готовност за работа на смени;
      - Завършено подходящо образование;
      - Английски език.


      Лични качества, които ценим:
      - Отговорност;
      - Коректност;
      - Умения за работа в екип;
      - Аналитично мислене;
      - Висока организираност и мотивация.


      Ние предлагаме:
      - Интересна и предизвикателна работа в голяма българска компания, разширяваща своето пазарно присъствие;
      - Екип от професионалисти;
      - Изпълнено с динамика ежедневие.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    • Експерт "Маркетинг и реклама"

      Вашите отговорности:
      - Планира, разработва и организира рекламни кампании и активности;
      - Изготвя рекламни и медийни продукти;
      - Събира и анализира информация относно потребителските предпочитания и вкусове;
      - Възлага и провежда пазарни проучвания с цел установяване на пазарни възможности за нови и съществуващи продукти;
      - Следи изпълнението на сключените договори, изготвя анексите към тях;
      - Изготвя справки, анализи и препоръки, касаещи маркетинговата дейност на фирмата.


      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Завършено подходящо висше образование (маркетинг, статистика или други икономически специалности);
      - Отлично владеене на английски език;
      - Много добра компютърна грамотност, отлично владеене на Excel; 
      - Опит на подобна позиция в друга голяма компания или агенция е предимство, но не е задължителен.


      Лични качества, които ценим:
      - Креативност и аналитично мислене;
      - Висока организираност и мотивация;
      - Умения за работа в екип.


      Ние предлагаме:
      - Динамична и разнообразна работа в голяма българска компания;
      - Екип от висококвалифицирани професионалисти.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    • Хигиенист/ка

      Вашите отговорности:
      - Цялостно почистване на административните части и санитарните помещения;
      - Измиване и почистване на подовите настилки;
      - Ежедневно почистване и поддържане идеална чистота в административните части и санитарните помещения;
      - Ежеденевно почистване на прах.


      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Предишен опит ще се счита за предимство;
      - Средно образование;
      - Сериозен и отговорен човек;
      - Експедитивност, коректност и лоялност.

       

      Ние предлагаме:
      - Постоянен трудов договор (пълно работно време); 
      - Работа по график от понеделник до петък: първа смяна от 06:30 до 11:30 часа, дълга смяна от 06:30 до 18:30 часа. Работи се 03 (три) първи смени + 01 (една) дълга смяна. 
      Един път в месеца се дава дежурство през събота и неделя от по 02 (два) часа; 
      - Ясни правила за работа; 
      - Работно облекло;
      - Коректен работодател;
      - Добри условия на труд.

       

      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    ©2007-2017 г. Еврофутбол ООД. Всички права запазени!  Държавна комисия по хазарта