• Програма
  • Резултати
  • Съобщения
  • Попълване на талон
  • Правила
  • Видове залози
  • Често задавани въпроси
    • Основни видове залози

      Победител
      Предвиждане кой участник ще спечели гонката.

      П/М Победител-Място
      Предвиждане кой участник ще спечели гонката и/или ще финишира на първите две места (при гонки с 6 участници) или първите три места (при гонки с 8 участници).
      Играчът прави два залога - по един за Победител и за Място.

      1-2 / Първи Двама
      Предвиждане кои двама участници ще завършат на 1-во и 2-ро място в гонката с точното им подреждане.

      1-3 / Първи Трима
      Предвиждане кои трима участници ще завършат на 1-во, 2-ро или 3-то място в гонката с точното им подреждане.

      Трио
      Предвиждане кои трима участници ще завършат гонката на първите три места без значение от подреждането им.
      Посочените видове залози са валидни за гонки с 6 участници (реални кучета), а също така и за гонки с 8 участници (виртуални кучета).

    • Дневна програма

       

      ДНЕВНА ПРОГРАМА:

       

       

      ПОДРОБНА ДНЕВНА ПРОГРАМА:

       

    • Програма - информационни полета

      Информационни полета - Кратка дневна програма:

       

      Информационни полета - Подробна дневна програма:

      Начален час - Начало на гонката.
      Хиподрум - Гонка (Х-Г) - код на хиподрум (напр. 03) и на гонка (напр. 01).
      № на участник - стартовият номер на кучето в конкретната гонка от №1 - №6.
      Възраст – Пол
      - възраст на кучето в години и месеци и неговия пол – М (мъжко) Ж (женско).
      Дати – Участия - датите на последните три участия на кучето (напр. 24/12, 2/1, 7/1)
      Предишен № - стартовият номер на кучето в предишните гонки от №1 - №6.
      Хиподрум - названието на хиподрума.
      Класиране - заетите места от кучетo в предходните три гонки.
      Дистанция - дължина на пробега за конкретния хиподрум в метри.
      Време на побед.
      - времето на победителя в предищните три гонки, в които е участвало и това куче.
      Постижения
      - времената, постигнати от кучето в предишните три гонки на същата дистанция (напр. 480 м), отчетени в секунди и стотни (напр. 30.58, 30.31).

    • Категоризация на гонките


      Категория
      Пояснение
      D
      гонка 1/2 обиколка
      A
      гонка 1 обиколка
      S
      гонка 1 и 1/2 обиколки
      M
      гонка 2 обиколки
      E гонка на дълго разстояние
      H
      гонка с препятствия
      HC
      гонка с хендикап
      P
      гонка с млади хрътки
      OR
      отворена гонка (всички кучета могат да участват, но обичайно се подбират най-добрите)
      IT
      гонка от турнир Intertrack (Intertrack Championship)
      KS
      гонка от турнир Kennel Sweepstakes
      KC
      гонка от турнир Kennel Championship
      IR
      Приятелска или промотираща гонка

      Класът на гонката отразява комплесната преценка на организатора за качествата и състезателната форма на кучетата, включени в нея.

      Класът се обозначава с буква D, A, S, M (вид на гонката) и цифра от 1 до 11.
      Категория, обозначена с А1 е най- високата за гонки вид А (една обиколка). С нарастването на числата спада рейтинга на хрътките.

      Например:
      Категрия А1 – означава една пълна обиколка на хиподрума, в която ще участват елитни хрътки.
      А1 до А3 включително – елитни състезатели
      А4 до А6 включително – средно добри състезатели
      А6 до А10, А11 – начинаещи хрътки или кучета с нестабилни резултати и различно представяне.

      По същия начин се разчитат и категориите започващи с други буквени индекси, като D, A, S, M, HP, т.е. D4, S8, HP6 и т.н.

       

           

       Гонка с хендикап:

      Гонка с хендикап е надбягване при което стартовите боксове на участниците не са на една линия.
      Вижте сравнението:
      Стандартни стартови боксове от 1 до 6 в една линия. Стартови боксове при гонка с хендикап, разположени на разстояние един от друг.
    • Видове талони

      Залагането на кучешки гонки се осъществява с 3 различни талона:

      - Талон Гонки;
      - Tалон Победител;
      - Експресен талон.

      Талон Класик

      За залог на една гонка.

      Включва следните видове залози:

      - Победител;
      - Победител/Място;
      - 1-2 / Първи двама;
      - 1-3 / Първи трима;
      - Трио.

      Полета за маркиране:
      Талонът се попълва със син или черен химикал. Предвижданията се правят с "Х" или "o" (плътна точка).
      Играчът трябва да предвиди изхода от избраните гонки, като маркира съответните полета.

       

      Талон Победител

      За залог на победителите в няколко гонки (от 2 до 6).

      Включва залагане само за Победител в до шест избрани гонки и комбиниране от 1-6 и/или само Твърди (0).

      Полета за маркиране:
      Талонът се попълва със син или черен химикал. Предвижданията се правят с "Х" или "o" (плътна точка).


      Играчът трябва да предвиди изхода от избраните гонки, като маркира съответните полета.

       

      Забележка: Маркирането на знак "Х" анулира направените предвиждания в конкретния ред.
      Чрез маркиране с "Х" се избягва необходимостта от попълванена нов талон при погрешно маркиране в някой от редовете.

      Експресен талон

      Новият експресен талон за ГОНКИ е създаден за улеснено маркиране и бърза игра.
      В него не се маркират кодовете на хиподрум и гонка. Попълненият талон валидира залога автоматично за активната в момента гонка.

      В полето "ИЗБОР ВИД ЗАЛОГ" се маркират предвижданията за "Победител" , "Победител – Място", "1-2 / Първи двама" , "1-3 / Първи трима" и "Трио"

      В полето "СТАРТОВ НОМЕР" се маркира номера на участника/хрътката, за която играча прави предвиждане. Това е номера и на стартовия бокс.

      В полетата "МАРКИРАНЕ МЯСТО" се попълва предвиждането на кое място ще финишира вече избрания участник: на 1-во, 2-ро, 3-то.

      В този талон стойността на залога се маркира за 1 колонка в полето "ЗАЛОГ В ЛЕВА", обяснено като "ЦЕНА НА КОЛОНКА".

      Талонът се използва за залагане на гонки с 6 или с 8 хрътки. Полето "ГОНКИ С 8 УЧАСТНИКА" се маркира задължително в случаите, в които активната гонка, на която може да се залага в момента е с 8 хрътки.

    • Видове залози

      Маркиране на код на хиподрум

      Кодът на хиподрум се изписва в програмата
      винаги с двуцифрено число (напр. 02, 10, 19).

      Код 01 се маркира само с 1.
      Код 05 се маркира само с 5.
      Кодове 10, 20, 30 и 40 се маркират в полетата,
      съдържащи цифрите 10, 20, 30, и 40.
      Код 22 се маркира с комбинация от цифри в
      две полета: в поле 20 и поле 2.


      В този пример: Хиподрум 22

      Маркиране на код на гонка

       

       

      Кодът на гонките се изписва в програмата
      винаги с двуцифрено число (напр. 02, 10, 19).

      Код 01 се маркира само с 1.
      Код 05 се маркира само с 5.
      Код 10 се маркира в полето, съдържащо
      цифрата 10.
      Код 13 се маркира с комбинация от цифри в
      две полета: в поле 10 и поле 3.


      В този пример: 13

             

      Маркиране на Победител с 1 участник

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте в реда за 1-во място номера на участника, на който искате да заложите за Победител.
      3. Маркирайте "П" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 02
      Гонка: 03
      Място: 1-во
      Вид залог: Победител
      Участници: No 3

       

      Маркиране на Победител с 3 участници

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте в реда за 1-во място номера на участниците, на които искате да заложите за Победител.
      3. Маркирайте "П" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 02
      Гонка: 03
      Място: 1-во
      Вид залог: Победител
      Участници: No 1, 3, 5

             

      Маркиране на Победител / Място с 1 участник

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте в реда за 1-во място номера на участника, на който искате да заложите за Победител/Място.
      3. Маркирайте "П/М" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 02
      Гонка: 03
      Място: 1-во
      Вид залог: Победител / Място
      Участници: No 4

             

      Маркиране на Победител / Място с 3 участници

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте в реда за 1-во място номера на участниците, на които искате да заложите за Победител/Място.
      3. Маркирайте "П/М" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 02
      Гонка: 03
      Място: 1-во
      Вид залог: Победител / Място
      Участници: No 1, 3, 5

             

      Маркиране на 1-2 / Първи двама с 2 участници

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номерата на участниците, за които залагате съответно в редовете за 1-во и 2-ро място.
      3. Маркирайте "1-2" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 10
      Гонка: 12
      Място: 1-во и 2-ро
      Вид залог: 1-2 / Първи двама

      Участници: No 3 за 1-во
      No 5 за 2-ро

             

      Маркиране на 1-2 / Първи двама с 1 участник и Всички

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номера на участника в реда за 1-во място, а в реда за 2-ро място изберете "Вс" /всички участници/.
      3. Маркирайте "1-2" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 10
      Гонка: 12
      Място: 1-во и 2-ро
      Вид залог: 1-2 / Първи двама

      Участници: No 1 за 1-во
      Вс за 2-ро

             

      Маркиране на 1-3 / Първи трима с 3 участници

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номерата на участниците, за които залагате съответно в редовете за 1-во, 2-ро и 3-то място.
      3. Маркирайте "1-3" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 10
      Гонка: 15
      Място: 1-во, 2-ро и 3-то
      Вид залог: 1-3 / Първи трима

      Участници: No 3 за 1-во
      No 5 за 2-ро
      No 2 за 3-то

             

      Маркиране на 1-3 / Първи трима с 2 участници и Всички

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номерата на участниците в редовете за 1-во и 2-ро място, а в реда за 3-то място изберете "Вс" /всички участници/.
      3. Маркирайте "1-3" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 12
      Гонка: 11
      Място: 1-во, 2-ро и 3-то
      Вид залог: 1-3 / Първи трима

      Участници: No 3 за 1-во
      No 5 за 2-ро
      Вс. за 3-то

             

      Маркиране на Трио с 3 участници

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номерата на поне трима участника, за които искате да заложите в ред Комб.
      3. Маркирайте "Тр" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 02
      Гонка: 03
      Място: 1-во, 2-ро, 3-то
      Вид залог: Трио
      Участници: No 2, 3, 6

      Попълненa е 1 колонка.

             

      Маркиране на Трио с 4 участници

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номерата на поне трима участника, за които искате да заложите в ред Комб.
      3. Маркирайте "Тр" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 12
      Гонка: 03
      Място: 1-во, 2-ро, 3-то
      Вид залог: Комбиниране Трио
      Участници: No 1, 3, 4, 5

      Попълнени са 4 колонки.

             

      Комбиниране на Победител и 1-2 с 4 участници

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номерата на участници за 1-во и 2-ро място.
      3. Маркирайте "П" и "1-2" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 10
      Гонка: 12
      Място: 1-во и 2-ро
      Вид залог: Победител и 1-2

      Участници: No 1 за 1-во
      No 2, 3, 4 за 2-ро

      Попълнени са 4 колонки.

             

      Комбиниране на Победител и 1-2 с Всички

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номерата на участници за 1-во и 2-ро място.
      3. Маркирайте "П" и "1-2" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 10
      Гонка: 12
      Място: 1-во и 2-ро
      Вид залог: Победител и 1-2

      Участници: No 1 за 1-во
      Вс. за 2-ро

      Попълнени са 6 колонки.

             

      Комбиниране 1-2 с 3 участници

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номера на участници за 1-во и 2-ро в ред Комб.
      3. Маркирайте "1-2" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 12
      Гонка: 13
      Място: 1-во и 2-ро
      Вид залог: Комбиниране 1-2
      Участници: No 1, 2, 3

      Попълнени са 6 колонки.

             

      Комбиниране 1-2 с Твърд

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номера на участници за 1-во и 2-ро в ред Комб.
      3. Маркирайте участник за Твърд/Тв.
      4. Маркирайте "1-2" в полето Вид залог.
      5. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 12
      Гонка: 13
      Място: 1-во и 2-ро
      Вид залог: Комбиниране 1-2
      Участници: No 1, 2, 3
      Твърд: No 1

      Попълнени са 4 колонки.

             

      Комбиниране 1-3

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номера на участници за 1-во и 2-ро и 3-то място в полето Комб.
      3. Маркирайте "1-3" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 02
      Гонка: 03
      Място: 1-во, 2-ро и 3-то
      Вид залог: Комбиниране 1-3
      Участници: No 1, 3, 5

      Попълнени са 6 колонки.

             

      Комбиниране 1-3 с 1-2

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номера на участници за 1-во, 2-ро и 3-то място в полето Комб.
      3. Маркирайте "1-3" и "1-2" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 02
      Гонка: 03
      Място: 1-во и 2-ро заедно с 1-во, 2-ро и 3-то
      Вид залог: Комбиниране 1-3 и 1-2
      Участници: No 1, 3, 5

      Попълнени са 12 колонки.

             

      Комбиниране Трио с 4 участници

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номера на участници за 1-во, 2-ро и 3-то място в полето Комб.
      3. Маркирайте "Тр" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 02
      Гонка: 03
      Място: 1-во и 2-ро и 3-то
      Вид залог: Комбиниране Трио
      Участници: No 1, 3, 4, 5
      Твърд: -

      Попълнени са 4 колонки.

             

      Комбиниране Победител с 1-2 и 1-3

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номера на участници за 1-во, 2-ро и 3-то място в редовете за 1-во, 2-ро и 3-то място.
      3. Маркирайте "П","1-2","1-3" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 02
      Гонка: 03
      Място: 1-во, 1-во и 2-ро ; заедно с 1-во, 2-ро и 3-то

      Вид залог: Победител
      1/2 Първи двама
      1/3 Първи трима
      Участници: No 1 за 1-во ; No 3, 4, 5 за 2-ро и 3-то

      Попълнени са 10 колонки.

             

      Комбиниране Победител; 1-2 и 1-3 с 4 участници

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номера на участници за 1-во, 2-ро и 3-то място в полето Комб.
      3. Маркирайте "П","1-2","1-3" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 02 ; Гонка: 03

      Място: Комбиниране
      1-во; 1-во и 2-ро;
      1-во, 2-ро и 3-то
      Вид залог: Комбиниране Победител
      1-2/ Първи двама
      1-3/ Първи трима
      Участници: No 1, 3, 4, 5

      Попълнени са 40 колонки.

             

      Комбиниране 1-2 и 1-3 с Твърд

             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номера на участници за 1-во, 2-ро и 3-то място в полето Комб.
      3. Маркирайте "1-2" и "1-3" в полето Вид залог.
      4. Маркирайте участник, като Твърд/Тв.
      5. Маркирайте Залог.

      В този пример:
      Хиподрум: 02 ; Гонка: 03

      Място: 1-во и 2-ро;
      1-во, 2-ро и 3-то
      Вид залог: Комбиниране
      1-2/ Първи двама
      1-3/ Първи трима
      Участници: No 1, 3, 4, 5
      Твърд: No 1

      Попълнени са 24 колонки.

             

      Маркиране на Победител с 1 участник на ред

             
        Талонът има 6 реда за залагане, номерирани от 1 до 6. Последователността на маркиране на всеки един ред е следната:
             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номер на участник за
      Победител.
      3. След като приключите маркирането в редовете от 1 до максикум 6, маркирайте Залог.

      В този пример:

      No
      Хиподрум-Гонка Победител
      Участник No
      1 13 - 05 1
      2 16 - 07 2
      3 13 - 08 3
      4 13 - 11 4
      5 02 - 02 5
      6 12 - 05 6


      Попълнена е 1 колонка с 6 участници.
      При успешно предвиждане печалбата се
      изчислява, както следва:

      [коефициента за Победител № 1 в Х-Г 13-05] х
      [коефициента за Победител № 2 в Х-Г 16-07] х
      [коефициента за Победител № 3 в Х-Г 13-08] х
      [коефициента за Победител № 4 в Х-Г 13-11] х
      [коефициента за Победител № 5 в Х-Г 02-02] х
      [коефициента за Победител № 6 в Х-Г 12-05]
             
           

      Маркиране на Победител с повече от 1 участник на ред

             
        Талонът има 6 реда за залагане, номерирани от 1 до 6. Последователността на маркиране за всеки един ред е следната:
             
       

       

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номер на участник или на 2-ма или повече участници за Победител..
      3. След като приключите маркирането в редовете от 1 до максимум 6, маркирайте Залог.

      В този пример:

      No
      Хиподрум-Гонка Победител
      Участник No
      1 13 - 05 1, 2, 3, 4, 5, 6
      2 16 - 07 3
      3 13 - 08 4

      Попълнени
      колонки
      1 2 3 4 5 6
      3 3 3 3 3 3
      4 4 4 4 4 4

      Попълнени са 6 колонки.

      При успешно предвиждане печалбата се изчислява, както следва:

      [коефициента за Победител в Х-Г 13-05] х
      [коефициента за Победител в Х-Г 16-07] х
      [коефициента за Победител в Х-Г 13-08]

             
             

      Маркиране с Твърд/Тв

       
      Талонът има 6 реда за залагане, номерирани от 1 до 6. Последователността на маркиране за всеки един ред е следната:
         

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номера на участник или на 2-ма или повече участници за Победител.
      3. Маркирайте гонка за Твърда/Тв.
      4. След, като приключите маркирането в редовете от 1 до максимум 6, маркирайте Залог.
      5. Маркирайте система/комбиниране (напр.1 и 2).

      В този пример:

      No
      Хиподрум-Гонка Участници No Твърд
      1 12 - 01 2
      No 2
      2 02 - 02 4 -
      3 12 - 02 5 -
      4
      02 - 03
      4, 5, 6
      -

      Попълнени колонки
      2 1
      2 2 2 2 2 2 2
      2 2 2 2 2
      4 4 4 4      
      4        
      5       5 5 5   5       
        4 5 6 4 5 6      4 5 6
       

      Маркиране с избор на Твърди/Тв и ''0''

       
      Талонът има 6 реда за залагане, номерирани от 1 до 6. Последователността на маркиране за всеки един ред е следната:
         

      1. Маркирайте кодовете на хиподрума и гонката.
      2. Маркирайте номера на участник или на 2-ма или повече участници за Победител.
      3. Маркирайте система/комбиниране (напр. 0, 1 и 2).
      4. След, като приключите маркирането в редовете от 1 до максимум 6, маркирайте Залог.

      В този пример:

      No
      Хиподрум-Гонка Участници No Твърд
      1 13 - 08 2
      No 2
      2 13 - 11 4 No 4
      3 02 - 02 5 -
      4
      12 - 05
      4, 5, 6
      -

      Попълнени колонки
      2 1
      0
      2 2
      2 2 2 2
      2
      2
      4 4
      4 4 4
      4 4 4
      5 5
      5 5  
         
       
             
             
      4 5 6  
      4
      5
      6
       
       

      Експресен талон - Маркиране на Победител

             

      Маркирани са първи, четвърти и осми участник за първо място, т.е. за "Победител”.

      Гонката е с 8 хрътки.

      Заложената сума е 2,00 лева.

      Експресен талон - Маркиране на Победител/Място

             

      Маркирани са втори и седми участник за "Победител" и съответно за "Място".

      Гонката е с 8 хрътки.

      Заложената сума е 1,00 лев .

      Експресен талон - Маркиране на 1-2 / Първи двама

             

      Маркирани са първи, трети и пети участник за първо място и трети
      и четвърти участник за второ място.

      При този вид залог прогнозата е за точен ред на финиширане на първите
      две кучета.

      Гонката е с 8 хрътки.

      Заложената сума е 1,00 лев .

      Експресен талон - Маркиране на 1-3 / Първи трима

             

      Вторият участник е маркиран да завърши на първо място, трети участник на второ място, а четвърти или пети участник на трето място.

      При този вид залог прогнозата е за точен ред на финиширане на първите
      три кучета.

      Гонката е с 8 хрътки.

      Заложената сума е 5,00 лева.

      Експресен талон - Маркиране на Трио

             

      Маркирани са първи, четвърти, седми и осми участник да завършат на
      първите три места.

      При този вид залог прогнозата е за тримата финалисти без точен ред на финиширане.

      Гонката е с 8 хрътки.

      Заложената сума е 3,00 лева.

      Експресен талон - Маркиране на Победител и 1-2 / Първи двама

             

      Комбинация от два вида залог: "Победител" и "1-2 / Първи двама".

      Втори и четвърти участник са маркирани за първо място,
      т.е. за "Победител".

      Втори и четвърти участник са маркирани да завършат на първо място,
      а осми е маркиран да завърши на второ място при прогноза за
      "1-2 / Първи двама", в точен ред на финиширане.

      Гонката е с 8 хрътки.

      Общата цена на талона е 1,00 лев.

      Експресен талон - Маркиране на Победител и 1-3 / Първи трима

             

      Комбинация от два вида залог: "Победител" и "1-3 / Първи трима".

      Втори участник е маркиран за първо място, т.е. за "Победител".

      Втори участник е маркиран да завърши на първо място, четвърти или шести на второ място, а осми на трето място при прогнозата за "1-3 / Първи трима", в точен ред на финиширане.

      Гонката е с 8 хрътки.

      Общата цена на талона е 10,00 лева.

      Експресен талон - Маркиране на Победител и Трио

             

      Комбинация от два вида залог: "Победител" и "Трио".

      Втори, шести и осми участници са маркирани да завършат на първо място,
      т.е. за "Победител".

      Втори, шести и осми участници са маркирани да завършат на първите три места при прогнозата за "Трио" (прогноза за първите трима на финала, без точен ред на финиширане).

      Гонката е с 8 хрътки.

      Общата цена на талона е 10,00 лева.

  • Брой колонки при комбиниране на талон Гонки

    Желаещите да използват комбиниране в талон Гонки, могат да правят предвиждания за един или повече видове залози, с комбиниране на повече от един участници за дадено място.

    В секция Програма е инсталиран калкулатор за броя на колонките, които ще формира желаното от вас комбиниране.

    За да използвате калкулатора, трябва да натиснете бутон Изчисли Гонки в секция Програма, след което да изберете желаните от вас видове залози, след което да изберете вида на комбинирането и номерата на участниците, на които желаете да заложите или поле Вс. Ако искате да използвате твърд, просто го маркирате.

    При всяко ваше действие, отдолу се изписва броя на колонките, които ще формирате в талона и общата сума на залозите, която се получава.

  • Брой колонки при комбиниране на талон Победител

    Желаещите да използват комбиниране в талон Победител, могат да използват двойни, тройни и т.н. до шесторни предвиждания, както и системи за пълно комбиниране от 0 до 6 с или без твърд.

    В секция Програма е инсталиран калкулатор за броя на колонките, които ще формира желаното от вас комбиниране.

    За да използвате калкулатора, трябва да натиснете бутон Изчисли Победител в секция Програма, след което да изберете желаните от вас гонки, победители в тях, както и да изберете системи за пълно комбиниране. Ако искате да използвате твърд, просто го маркирате.

    При всяко ваше действие, отдолу се изписва броя на колонките, които ще формирате в талона и общата сума на залозите, която се получава.

  • Изтегли "Общи правила"
    Изтегли "Указания за залагане"
    ©2007-2017 г. Еврофутбол ООД. Всички права запазени!  Държавна комисия по хазарта