• Свободни позиции
  • Стажантска програма
  • Кариера в Еврофутбол

     

    Работата в Еврофутбол предлага възможности за професионална изява в динамично развиваща се среда, повишаване на квалификацията и лично израстване във водеща компания на българския пазар,
    конкурентно възнаграждение, отговарящо на поетите отговорности и постигнати резултати.

    Ние правим всичко възможно нашите служители да изпитват удоволствие от работата си, така както и потребителите да изпитват удоволствие от нашите продукти. Ние сме ентусиазирани да развиваме потенциала
    на нашите служители и да им помагаме да показват най-доброто от себе си, както и да доставяме високи резултати.

    Ако Вие сте инициативен, лоялен и амбициозен професионалист, с позитивни нагласи и желание за дългосрочна и перспективна реализация, ако сте комуникативен и гъвкав при работа в екип, с поведение, ориентирано към целта и искате да станете част от екипа на компания, която осъществява дейността си
    отговорно, присъединете се към нашия екип.

    Преди да предоставите Вашите данни, моля запознайте се с нашата политика за защита на личните данни тук.

    Автобиография и мотивационно писмо изпращайте на e-mail: [email protected]

    Компанията ще се свърже само с одобрените кандидати. Работодателят ще разглежда конфиденциално всички кандидатури.

    Желаем Ви успех!


    Свободни позиции

    • Специалист обучение ''Продажби и обслужване на клиенти''

      Вашите отговорности:
      - Подготвя и разработва материали за обучения и помагала, като наръчници, инструкции, указания и съответната помощна документация;
      - Проектира, координира и планира програми за обучения и семинари в индивидуална или групова форма на букмейкърите;
      - Провежда обучения на букмейкърите и проследява тяхната ефективност;
      - Предлага и реализира идеи за по-успешни продажби;
      - Поддържа актуален архив с проведените обучения.

       

      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Завършено подходящо образование;
      - Професионален опит: Минимум 3 години опит в подготовката и провеждането на обучения на теми като: „Комуникация с клиенти“, „Ефективни продажби“, „Търговски умения“, „Подобряване на работата в екип“;
      - Ясна дикция и езикова култура;
      - Отлично познаване на MS Office (Excel, MS Word, PowerPoint);
      - Владеенето на английски език ще се счита за предимство;
      - Шофьорска книжка и възможност за активно пътуване в страната.


      Лични качества, които ценим:
      - Силно изразен търговски нюх и влечение към продажбите и обслужване на клиенти;
      - Комуникативна личност с изявени продажбени и търговски умения;
      - Умения за водене на преговори;
      - Умения за работа в екип.
      - Иновативност;
      - Висока организираност и мотивация.


      Ние предлагаме:
      - Динамична и разнообразна работа в голяма българска компания;
      - Екип от висококвалифицирани професионалисти.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    • Експерт ''Административно обслужване на мрежа''

      Вашите отговорности:
      - Отговаря за спазването на фирмените процедури при работа с контрагенти;
      - Осъществява кореспонденция с контрагентите /писмена и вербална/;
      - Следи, изисква и обработва документация, свързана с работата на букмейкърските пунктове;
      - Отговаря за попълването на база данни за букмейкърските пунктове;
      - Изготвя текущи справки и отчети.

       

      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Подходящо образование;
      - Много добра компютърна грамотност, отлично владеене на Word, познания в работата с електронни таблици /Excel/.


      Лични качества, които ценим:
      - Много добра комуникативност;
      - Отговорност;
      - Висока организираност и мотивация;
      - Умения за работа в екип;
      - Способност за работа в напрегната среда;
      - Прецизност, експедитивност, инициативност.


      Ние предлагаме:
      - Динамична и разнообразна работа в голяма българска компания;
      - Екип от висококвалифицирани професионалисти.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    • Рецепционист - деловодител

      Вашите отговорности:
      - Посрещане на посетителите в офиса на компанията и насочване към съответния служител;
      - Приемане на всички входящи в централата телефонни разговори;
      - Завеждане, движение, съхранение и архивиране на кореспонденцията на дружеството.

       

      Успешният кандидат трябва да притежава:
      - Средно образование;
      - Много добра компютърна грамотност – MS Office;
      - Опит на подобна позиция е предимство;
      - Владеене на английски език.


      Лични качества, които ценим:
      - Висока организираност и мотивация;
      - Умения за работа в екип;
      - Отговорност, прецизност и експедитивност.


      Ние предлагаме:
      - Динамична и разнообразна работа в голяма българска компания;
      - Екип от висококвалифицирани професионалисти.


      Месторабота:
      - Централен офис на фирмата в гр. София.

    ©2007-2019 г. Еврофутбол ООД. Всички права запазени!  Държавна комисия по хазарта Политика за личните данни Управление на бисквитки